sedlo REPENTE Prime 3.0 / 142 mm / 160 g

sedlo REPENTE Prime 3.0 / 142 mm / 160 g
Sedlo REPENTE Prime 3.0 ve verzi 142 mm. Tvar modelovaný na základě anatomických a ergonomických studií poskytuje potřebnou oporu ve strategických bodech pro pohodlné a efektivní šlapání. Každý jednotlivý detail sedla Prime 3.0 byl navržen tak, aby zvýšil úroveň vašeho výkonu.

Tvar zadní části sedla byl navržen tak, aby poskytoval jednotnou kontaktní plochu. Výzkum a vývoj se soustředil na to, aby se zabránilo jakémukoli omezení volného pohybu kyčelního kloubu během šlapání.

Tloušťka polstrování je vyvýšená po celém povrchu sedla. Pro zajištění pohodlného sezení jak pří krátších vyjížďkách v terénu, tak na dlouhé vzdálenosti byl na výstelku použit materiál EVA, velmi vhodný pro svou lehkost a špičkové tlumení nárazů.

Ližiny vyrobené z jednosměrných uhlíkových vláken T700 jsou propojeny s nosnou konstrukcí sedla z polyuretanu PA12 vyztuženého technologií LCF: místo obyčejných uhlíkových vláken jsou do pryskyřice přidána delší uhlíková vlákna, která jsou díky speciálnímu procesu vstřikování uspořádána tak, aby zvyšovala pevnost konstrukce. Jak ukázaly provedené testy, tato technologie minimalizuje riziko deformace skořepiny.

Také u sedla Prime 3.0 je použitá originální technologii Repente výměnných polstrování RLS.



Dokonalá kombinace pohodlí a výkonu.

• Šířka 142 mm
• Anatomický kanálek pro odlehčení tlaku
• Skořepina vyztužená uhlíkovými vlákny
• Vyšší polstrování pěnou EVA
• Tvar sedla: Round

• Potah: Mikrovlákno na vodní bázi
• Polstrování: Super lehká pěna EVA
• Nosná deska pro polstrování: PA12 LCF - Long Carbon Fiber
• Základna: PA12 LCF - Long Carbon Fiber
• Ližiny: UD Carbon T700 O 7x9 mm
• Rozměry: 275×142 mm
• Hmotnost: (± 5 %) 160 g

Technologie & Patenty

MSR (Multi-Section Carbon Rail) - kombinovaná struktura karbonových ližin
Ližiny nemají v sedlech REPENTE pouze podpůrnou funkci. Díky dosažení správné kombinace tuhosti a flexibility karbonu v celé délce ližin, lze tuto část sedla využít jako tlumící prvek. Zadní zploštělé konce poskytují tuhost v nejvíce namáhané části sedadla, zatímco přední konce splývající v jednotný konstrukční prvek působí pozitivně na pružnost celku. Tlak vyvíjený na sedlo v různých fázích jízdy, tak přináší vždy optimální reakci.



LCF (Long Carbon Fiber) - dlouhá karbonová vlákna
Aby sedlo časem neztratilo svou tuhost a svůj tvar, vyvinulo oddělení výzkumu a vývoje sedel REPENTE technologiiLCF. Namísto obyčejných uhlíkových vláken se do pryskyřice přidávají delší uhlíková vlákna, která díky speciálnímu procesu vstřikování, jsou uspořádána tak, aby odpovídala podélnému toku materiálu, který zvyšuje pevnost celé konstrukce. Jak ukázaly provedené testy, tato technologie minimalizuje riziko deformace nebo zborcení karbonové skořepiny.

RLS (Repente Locking System) - systém uchycení výměnného polstrování
Díky patentovanému uzamykacímu systému RLS, schválenému po náročných testech jak v laboratoři, tak v terénu, si můžete vybrat kombinaci základny / polstrování, která vám pomůže získat maximální pohodlí a sílu z každého šlápnutí do pedálu. Správný tvar sedla napomáhá udržet vaši jízdní pozici beze změny, čím se eliminuje riziko kloubních a svalových zranění.



Základna s technologií RLS je kompatibilní s polstrováním v této skupině sedel: Prime (2.0, 3.0) - Spyd (2.0, 3.0) / Artax (GL, GLM)

Napsat recenzi

Prosím přihlaste se nebo se registrujte pro napsání recenze
  • Výrobce: REPENTE
  • Kód výrobku:
  • Dostupnost: 4
  • 4.390,-
  • Cena bez DPH: 3.628,-
Bezřemínkové plastové klipsny MAX1.- použitelné pro většinu pedálů- černé..
99,-
text_tax 82,-

Chlapecké lední brusle určeny pro rekreační sport, začínající a pokročilé bruslaře. Měkká rychlesc..
1.150,-
text_tax 950,-

Dívčí lední brusle s novým rebelským designem určeny pro rekreační sport, začínající a pokročilé b..
1.390,-
text_tax 1.149,-

Lyže ATOMIC BETA RACE 9,16 délka 170cm + vázání TYROLIA 614 rozsah 7-14..
400,-
text_tax 331,-

• sada zámku a čtyř klíčů k baterii Sport Drive• pro uzančení externí baterie Sport Drive 1. generac..
300,-
text_tax 248,-